Práce s přijatými fakturami
<< Klikni pro zobrazení obsahu >> Navigace: Bakalář - obecný modul pro práci s databankou > Rozpočet školy - evidence objednávek a faktur > Práce s přijatými fakturami |
Po zápisu faktury se částky jejích položek automaticky odečtou z příslušných položek rozpočtu. To znamená, že fakturovaná částka přejde do položky čerpáno.
Každá faktura se skládá ze dvou částí:
▪hlavička faktury (obsahuje číslo faktury, datum, dodavatele a další)
▪položky faktury (obsahují údaje o fakturovaném zboží).
Položky faktury můžeme přímo zapisovat nebo lépe doplnit z objednávky (pokud je objednávka zapsána), aby po zápisu faktury došlo k přepočtení položky vázáno v rozpočtu.
Pokud v modulu Bakalář zpracováváme rovněž inventář, lze po vystavení faktury zakoupené předměty automaticky zapsat do aplikace inventář .
Tlačítka v dolní liště karty - viz. Práce v kartě.