Nesynchronizované spisy a dokumenty

<< Klikni pro zobrazení obsahu >>

Navigace:  Webová aplikace > Spisová služba >

Nesynchronizované spisy a dokumenty

Připravuje se

 

Jestliže se synchronizace dokumentů/spisů se Spisovou službou nezdaří, jsou tyto dokumenty/spisy zobrazeny v nabídce Spisová služba, Nesynchronizované spisy a dokumenty.  

Vidíme zde spisy a dokumenty, které jsou do spisu vložené, a u kterých došlo k problému při synchronizaci.

U nesynchronizovaných záznamů je zobrazena informační ikona . Pokud na ni klikneme, zobrazí se chybová hláška s důvodem neprovedené synchronizace.

Opětovnou synchronizaci je možné vyvolat stiskem tlačítka Synchronizovat (spouští se vždy pouze pro vybranou záložku/směr).

 

Pokud v seznamu žádný spis/dokument nebude, zobrazí se text Všechny spisy a dokumenty synchronizované.

 

Synchronizace se Spisovou službou probíhá dvěma směry (každý směr má samostatnou záložku).  

- ze systému Bakaláři do Spisové služby

- ze Spisové služby do systému Bakaláři

 

Na první záložce se zobrazují spisy s dokumenty:

Na druhé záložce se zobrazují chybové spisy, dokumenty i zásilky:

 

V případě nesynchronizovaného záznamu na druhé záložce můžeme pomocí ikony tužky u dokumentu (v sekci Spis i v sekci Dokumenty) rovnou vyvolat editaci a záznam opravit.

Pole, která musíme opravit (a kvůli kterým se dokumenty nacházejí v chybách synchronizace) jsou zvýrazněna červenou barvou.

Po opravení záznamů a stisku tlačítka Uložit dochází k opětovné kontrole, zda jsou údaje v pořádku a následně k synchronizaci.

 

Poznámka:

Pokud existují nesynchronizované záznamy, uživatelé s právy ředitelství a uživatelé, kteří mají právo k práci se spisovou službou, budou informováni o této skutečnosti ve Webové aplikaci v panelu Oznámení.

Z panelu Oznámení je možný proklik přímo do záložky Nesynchronizované spisy a dokumenty.