Nastavení
<< Klikni pro zobrazení obsahu >> Navigace: Webová aplikace > Online schůzky > Nastavení |
Uživatel s právy ředitelství nejprve v nabídce Online schůzky, Nastavení zvolí v položce Hlavní prostředek pro svolávání schůzky nejčastěji používaný prostředek pro svolávání schůzek. Uživatele můžeme na naplánovanou schůzku upozornit e-mailem i zprávou Komens. Toto nastavíme výběrem v položce Pozvánku na schůzku poslat.
Pokud pro svolávání schůzek používáme Microsoft Teams, na záložce MS Office vyplníme hodnoty, které jsme získali v nastavení Azure AD
Dále zvolíme, zda se pro založení schůzky má použít mail uložený v Kartě učitele (položka E-MAIL) nebo přístupový login pro MS Office 365 (položka LOGIN_OUT)
Pokud pro svolávání schůzek používáme Google Meet, na záložce Google Meet vložíme soubor JSON, který jsme získali v nastavení Google Suite.
Nastavení uložíme.
Toto nastavení se projeví až po restartu webového serveru IIS, doporučujeme ho provést.