Nastavení

<< Klikni pro zobrazení obsahu >>

Navigace:  Webová aplikace > Online schůzky >

Nastavení

Uživatel s právy ředitelství nejprve v nabídce Online schůzky, Nastavení zvolí v položce Hlavní prostředek pro svolávání schůzky nejčastěji používaný prostředek pro svolávání schůzek. Uživatele můžeme na naplánovanou schůzku upozornit e-mailem i zprávou Komens. Toto nastavíme výběrem v položce Pozvánku na schůzku poslat.

 

Pokud pro svolávání schůzek používáme Microsoft Teams, na záložce MS Office vyplníme hodnoty, které jsme získali v nastavení Azure AD

Dále zvolíme, zda se pro založení schůzky má použít mail uložený v Kartě učitele (položka E-MAIL) nebo přístupový login pro MS Office 365 (položka LOGIN_OUT)

 

Pokud pro svolávání schůzek používáme Google Meet, na záložce Google Meet vložíme soubor JSON, který jsme získali v nastavení Google Suite.

 

Nastavení uložíme.

Toto nastavení se projeví až po restartu webového serveru IIS, doporučujeme ho provést.