Počty volných objektů

<< Klikni pro zobrazení obsahu >>

Navigace:  Rozvrh - nový > Služby >

Počty volných objektů

Pokud by např. mohl vzniknout problém se zajištěním suplování, doporučujeme otevřít tabulku s počty volných učitelů v jednotlivých hodinách (s možností barevného zvýraznění poklesu pod určitou hranici).

Má-li škola problémy s místem, pomoci může přehled počtu volných místností nebo prohlídka přehledu rozvrhů učitelů, kde po nasazení všech dělených hodin zkontrolujeme, kolikrát se dělí výuka v jednotlivých hodinách (zejména v době souvislého vyučování do oběda).

 

Počty volných učitelů

Počty volných místností

 

Počty volných učitelů

Přehled otevíráme v hlavní nabídce Služby, Počty volných učitelů.

 

 

Zobrazí se dialog s nastavením přehledu:

které hodiny počítat mezi volné (jako volnou můžeme chápat např. suplovací pohotovost, naopak dozory v hodině či blokování za volné asi považovat nebudeme)

při jakém počtu volných učitelů chceme pole zvýraznit (tato informace může být důležitá pro pozdější zajištění suplování)

zda při vyvolání tohoto přehledu zobrazit dialog s parametry nebo rovnou zobrazit přehled

 

Při zobrazeném přehledu můžeme upravit parametry pomocí tlačítka .

 

Počty volných místností

Přehled otevíráme v hlavní nabídce volbou Služby, Počty volných místností.

V případě, že se škola potýká s nedostatkem učeben, může být užitečný přehled počtů místností (celkem, obsazených, blokovaných atd.).

 

V přehledu nalezneme i údaje:

o počtu nasazených hodin zatím bez umístění,

o počtu tříd, kde se ještě předpokládá nasazení další skupiny, ...

Na základě těchto informací lze usoudit, zda můžeme nasadit další dělenou hodinu.

 

Poznámka:

Pokud vidíme v políčku hodnoty oddělené lomítkem, jedná se o různý stav v různých cyklech.

 

 

Upozornění:

Pokud se chceme na zobrazené údaje spoléhat, musejí vycházet z přesně definovaných podkladů. Volná tělocvična (po nasazení Tv) např. neznamená volnou učebnu, musíme ji proto zablokovat. Podobné nepřesnosti mohou vzniknout u laboratoří apod. V případě nedostatku učeben na škole musíme celou situaci důkladně promyslet, pak teprve pro nás mohou být údaje z tabulky užitečné.